JustMie - Be who you are..

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Tack för mig <3

Av JustMie - 8 mars 2011 22:13

Hej. Nu har jag skaffat en ny blogg, vilket innebär att detta typ är det sista inlägget här! :O det känns lite sorligt faktiskt.. jag kommer sakna er och bloggen. Men tack för att ni har följt min blogg och kommenterat alla dessa söta kommentarer <3 jag kommer kolla denna blogg ganska ofta nu bara för att kolla om någon vill ha adressen till den nya bloggen.


Tack för mig och tack för att ni har låtit mig vara JustMie :) Älskar er/ Er lilla bloggerska JustMie <3

 
 
Isa

Isa

9 mars 2011 13:13

jag vill gärna ha din nya adress:)
<3

http://www.isajohansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JustMie - 29 oktober 2011 21:48

öööh vad gör ni här?? jag har ju en ny adress!!   www.baralollo.bloggplatsen.se ...

Av JustMie - 11 mars 2011 17:43

hejhej. jag bloggar här nu bara för att jag är med i en tävling och jag vill få röster!! :D ni vet dendära chips tävlingen ? jag är med. jag har skapat en egen chips smak ;) man skulle va minst 13 och jag är 12 så jag skrev mammas namn, det är hon so...

Av JustMie - 8 mars 2011 20:20

Tänkte blogga en Snabbis bara :) just nu sitter jag och tänker ut ett nytt bloggnamn.. svårt!! jag vill inte ha något med mitt namn att göra liksom. eller typ inte "justlara" eller nåt sånt . men jag har ett förslag som jag kanske ska köra på, vi får...

Av JustMie - 8 mars 2011 19:31

Som ni har märkt hat min blogg vart ganska dålig senaste tiden.. mindre inlägg och tråkigare inlägg. Jag är inte nöjd med denna blogg! På alla sätt typ. Det ända jag är nöjd med är att de få läsare jag har är supersöta! :D alla är så snälla och skriv...

Av JustMie - 8 mars 2011 18:02

HäjsanPäjsan! :D nu är jag hemma. idag hade vi nationella prov i skolan i svenska, drygt!!! Pandis messa mig och sa att hon e här i enk hemma hos mormor så jag och emmy gick dit. nu har emmy gått hem och jag och pandis är hos mig! jag såg Isabel H oc...

Presentation


Min blogg handlar om min lilla kattunge Dino, Min dans och musik.. Ja, mitt liv helt enkelt! Kolla in och kommentera :)

Omröstning

Brunetter VS Blondiner
 Brunett, så fett hett! :)
 Blondiin så fiin!

Translate my blog:

Skriv i min gästbok! :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Min blogg är värd:

Sök i bloggen! :)


Ovido - Quiz & Flashcards